Iedereen die in de Heer gelooft, weet dat er zonder de verschijning en het werk van de Heer Jezus geen gelovigen of volgelingen van de Heer zouden zijn. Sterker nog, het christendom had dan nooit bestaan – hoe begaafd de apostelen ook waren, zij hadden de kerk nooit kunnen stichten.
Ieder stadium van het werk dat God doet heeft een eigen praktische betekenis. Destijds, toen Jezus kwam, was Hij man. Maar wanneer God dit keer komt, is Hij vrouw. Hier kun je uit concluderen dat God zowel de man als de vrouw heeft geschapen ten behoeve van Zijn werk en dat Hij geen onderscheid maakt tussen de geslachten.
